15. kesäkuuta 2011

Esittelyssä: Koskimäen Sanna ! :)

Huh! Sainpas blogin vihdoin tehtyy. Oon koittanu monta kertaa väsätä blogia mut ei oo kärsivällisyys riittäny. Ylitin itteni, JES!

Tän blogin tarkotuksena ois kertoo mun elämästä, vaatteista, sisustuksesta ja kaikesta mistä tykkään.
Alotetaas tälläsellä esittelyjutskalla:
Elikkäs, Miuta kutsutaan Sannaksi ja asun Mikkelissä. Täytän tuossa lokakuun puolessa välissä 15 ja ootan kyllä innolla !  Kävin just viime viikolla rippileirin ja sunnuntaina olis konfirmaatio. Oli aivan mahtava leiri ja konfista en malta odottaa :)

Tykkään tosi paljon vintagesta. Rakastan Ranskalaista sisustustyyliä ja kaikkia vanhoja vaatteita :)
 Mun suurin intohimo kyllä kallistuu sisustukseen ja sen kyllä huomaa omanki huoneen jatkuvasta järjestyksen vaihtelusta. Unelmani ois päästä sisustussuunnittelijaksi ja perustaa oma firma. (tiedän, mun pitää tehdä tosi paljon töitä ton etee että pääsisin noi pitkälle opiskelemaan!)

Älysin tossa just pari päivää sitte, että mä tykkään talvesta paljo enemmä ku kesästä! Ja se ei johdu lumesta vaan siitä, että koti on joteki lämpimämmän ja kutsuvamman olonen ku kesällä ja rakastan kynttilöitä yli kaiken! Niitä ku on turha kesällä poltella ellei oo kauheen sateinen päivä.

En ole ikinä päässyt matkustelemaan ulkomaille. Kerran kyllä kävin Ruotsin risteilyllä, mutta ei oikeen huvittanu nousta maihin ku sato kaatamalla vettä! Unelmamatkakohde on varmaa Ranska tai Italia. Ranskan intohimosta kerroinki jo, mutta Italiaa haluisin mennä sen takia, koska siellä on niin tiiviitä ja isoja perheitä, jotka hössöttää vaan koko ajan :) Ja kaiken lisäks siellä on hyvää ruokaa ja tietenkin minä rakastan ruokaa ♥

Myös kaikki kasvit ja kukat saa mut jotenki paremmalle tuulelle. Tykkään lukea, pääasiassa rakkausromaaneja ja torey haydenin kirjoja. Miss Mixiä oon tilannu 4 vuotta ja muitaki lehtiä tulee osteltua sillon tällön. En harrasta mitään urheilulajia, koska oon tälläne sohvaperuna ja jätän yleensä kaikki harrastukset kesken.. Mutta leffojen kattelua minä rakastan ! Oon tälläne romantikko, jote suurimmaks osaks omistan just niitä rakkausleffoja :)


Musiikkia kuuntelen PALJON. Kuuntelen aika paljon vanhaa musiikkia. Kantri, Rock ja sellane rento musiikki on lemppareit :) Kuuntelen sit myös Pinkkiä ja tällästä. Mulla on vähä omalaatune musiikkimaku :D

Tänään käväsin kaupungilla ripariporukan kanssa ja oli kyllä tosi mukavaa. Aateltii kans että ois tosi asiallista lähteä osan ripariporukan kaa jonku mökille !

Toivottavasti tälle blogille tulis paaljon lukijoita ja kommentteja otan vastaan niin paljon ku jaksaa kommentoida. Tää päivä ois kyllä  jo pulkassa. Öitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti